erikaklang

FREEDAGG

Kategori: ERIKA/KLANG

Jag var totalt dödstrött imorse när jag skulle gå upp. Det tröstade iallafall lite att det äntligen är freeeedag & heeelg :D  Började med musik på morgonen som var urtrist. Sedan hade vi sv & efter det Matteprov. Jag gjorde bara A-delen idag , eller alla gjorde det men nästa vecka ska vi göra B-delen. Alltså den som är lite svårare, men den behöver inte alla göra om man vill ;) hihi , Men det gick utmärkt iallafall.'
Sista lektionen hade vi idrott, halva tiden basket & halva rackertspel. Vi fick dela in lag själva på basketen. Mitt lag utklassade alla!! ;D  Vi hade tirnering & vi vann alla matcher. Haha fats i och försig så är det bara vi i mitt lag som håller på med sport över huvudtaget :p Men det var kul ! Fast jag tror nog inte att vi får dela in lag själv nästa gång . Bahuman & brillan sa jag ju tidigare i veckan att de skulle ha våran idrott idag men tydligen gjorde dom något annat. Jag tror vi ska ha dom nästa vecka iallafall.
Det får bli en lugn kväll idag tror jag. är fortfarande helt slut efter gårdagen. sedan har vi två matcher i helgen också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: