erikaklang

Det é en vanlig dag, Det é en vanlig dag som sagt ..

Kategori: ERIKA/KLANG

oh , jag kan vell börja med en dagens bara för att jag var så duktig att komma ihåg det ;) hähä


image87
         miffo face & lite klitschigt med dubbelt också . haha                                                                 fat hooo´´

haha , det var ju iallafall vad jag hade på mig , haha
allt svart, tjocktröjan tunikan & tightsen är från gina
sjal från h&m
& väskan från mormor á la special :)
haha

Trög dag eller what ? .Första dagen är alltid lika jobbig. men ändå så hade vi inte speciellt mycket lektioner.
Lästid, So , Sv , spanska . sen home .
Emma & jag lagade schnizel med potatis kroketter till lunch. Det var ju slajm kyckling & det står man ej ut med ..
Sedan spelade vi Sims . haha Helt besatt nu när man har börjat igen.
Tandis efteråt, de satt bara fast en bracket som lossnat ...
Hem , mat & sedan prommis med mami .
Typ det enda jag gjort idag.
ointressant , jag vet :p



Little hell´s goes broowwn .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: