erikaklang

Desperat efter jobb ?

Kategori:

Och föresten, på dagen följde jag med till Valbo med Mamma, pappa & mormor. För mormor skulle kika på tv :)
Hittade ett par skor jag vill ha ! , men fasen. NO MONEY.
Såg ut såhär, fast rött istället för grönt:

image142

Jag har seriöst kollat på dom sedan dom kom in i affären, i både röd då & vit. Efter ett tag kom de vita på rea. men det fanns ingen storlek då.  idag fanns det storlek i röd :o  Önskar nu att jag inte hade sett dom. Jag har inte råd:'(
 Måste skaffa ett jobb! Något förslag? SNÄLLA!! 

Sedan såg jag de här skorna som jag har kollat på förut som jag även tänkt köpa.

image143

De kostade bara 150:- NU !   (förr 480:-)  Men de var så vida i skaftet så det var inge snyggt! Så det blev inge sånna!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: