erikaklang

Äntligen..

Kategori: ERIKA/KLANG

Åh ! äntligen hemma . Jag har inte vart hemma på hela dagen . Ända ifrån kvart i 8 tills nu kl 19.15 . 
Skolan först, sedan åkte jag ner på stan & hämtade mina stövlar hos skomakaren, de behövdes klacka om . Gick förbi Mc.Don.. & hämtade med mig mat till pappas jobb . Satt där & åt medans jag väntade på att han skulle sluta. Efter det åkte vi direkt till mitt utvecklings samtal. Det gick ju bra ! Min lärare sa att jag var en toppen tjej , yees ;p suveränaa betyg o.s.v. hähä
Direkt efter det åkte vi & hämtade upp ida & sedan iväg till polhem för informations kväll .  Kikade på Teknik programmet. Är fortfarande osäker , men jag är nog mest inriktad på sam ekonomi nu :)
Efter det så var vi ju tvungen att skjutsa hem ida också. Och såklart fick vi ju stå i en kvart vid bommarna, så typiskt ! 
Är äntligen hemma iallafall :) SKÖNT .

Jag visste ju det! Änglarna kommer inte att sjunga hallelulia något mer för mig ;) haha ,asså jag gick inte vidare i gästrikelaget. Det var bara två från vårat lag som kom med . Sandra & Julia :) Grattis tjejer.     Man kan fortfarande komma med ända fram tills nyår, de kommer att kolla på matcher också .
Men det känns faktiskt ganska skönt också att man inte kom med, om man ser på schemat de hade ! OMG :o  

Ska nog gå & ta lite mat nu , superhungrig ju! :)
/ E,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: