erikaklang

UPPSALA

Kategori: ERIKA/KLANG

Igår tog jag det mest lugnt på dagen, men jag sydde en kjol faktiskt. Har tyvärr ingen bild på hur den blev för kameran är spårlöst men nån gång senare kommer jag nog ha på mig den & då får ni se en dagens satt .. 
Det var faktiskt  bus enkelt att sy den. Om jag ska vara helt ärlig så tror jag att alla & då menar jag alla kan sy en sådan kjol. & snygg blev det. Jag provade igår med en gammal t-shirt jag inte ville ha längre för att se hur det blev & det blev bra. Har redan köpt en svart tee för nästa kjol ;) Hittade tipset hos KLARA . Kika där!

Var iallafall med emma & sanna på kvällen.. Emma sov här & idag så har vi vart i Uppsala! 
Jag köpte:  (har fortfarande inte hittat kameran, kommer bilder senare)
Ett par blåa byxor från Monki      (a.k.a Kerstin.)
En tunika från MQ
En brun siden skjorta, lång från Gina Tricot
Ett linne från H&M
En kort kofta/munkjacka tröjja utan luva, hah super svårt att förklara. Jag vet inte vad jag ska kalla den. från H&M
En svart t-shirt (att sy kjol av) från H&M
Ett par trosor från MQ

J
a det var vell allt. Ska vara med Sanna & Emma nu. BYE. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: