erikaklang

Torsdag

Kategori: ERIKA/KLANG

Snart fredag & sen helg :D:D
veckan går ändå ganska fort ..
när det är onsdag känns det helt hopplöst! som att det aldrig kommer att bli helg!
Men så när det blir torsdag är allt underbart igen ;) haha  konstigt ..

Jaa , och denna dag såg ut som alla andra ! , men vi gick lång dag i skolan . längsta dagen i veckan för mig . så jobbigt ! Fast det är ju skönt nu när den äntligen är över :))

Efter skolan har jag bara ritat på min bild som ska vara klar om en vecka! jag är verkligen orolig om jag kommer att hinna , annars kommer jag inte att få behålla mitt betyg i bild .. Så det gäller att kämpa på , jag kommer typ att få rita hela helgen.. För i vekan har jag ju andra läxor & träningar !  Tv program också för den delen ;'D  hha

Jag kollade på "Lilla Jönssonligan - På styva linan" med axel ett tag också !image182

 Sjukt bra ;) hahah

Kommentarer


Kommentera inlägget här: