erikaklang

TOMORROW GUYS ;-***

Kategori: ERIKA/KLANG

Imorron blir jag 15 , mohohahhaa
Så jag äntligen slipper allt tjat om att jag bara är 14 år & jag fyller i december , vad sent , åhh , lillen , lillskit , har du inte fyllt än ? ;O , bara 14 ? whhhatt ?, du får ju alla paket samtidigt  och sådana kommentarer . hah det är egentligen inget som jag tar åt mig precis men när man tänkter efter vad mycket det är, så .. Helt sjukt  ;p , vad är det för fel på att fylla år så sent ? .va?
Tänk sen bara, när ni blir 40 år & jag bara är 39 ! Den ni! , Gammel tacka! Då är jag en ung & frisk 39 åring. yesyes,
Dessutom är det faktiskt ganska mysigt & fylla år såhär dags. Eller hur alla decemberbarn ?! Just precis.
Klart det är fördelar med att fylla år tidigt , får moppe , bil , gå på krogen m.m! , Men va tusan , jag hinner jag också . Vi hinner vell köra lika länge iallafall , du kanske blir för gammal för att köra för du ser inget men jag jag är 1 år yngre & jag har pigga & friska ögon fortfarande jag ! ja det har jag .

Ha en bra födelsedag !

Kommentarer

  • Jakob säger:

    decemberbarn är bäst;)

    2007-12-17 | 21:42:36

Kommentera inlägget här: