erikaklang

JULFINT!

Kategori: ERIKA/KLANG

Sådär ja, nu är allt rent & fint. Så fint som det kan bli helt enkelt. Granen är uppe med alla kulor & glitter i ( oh, gud vad det lukar gott ), pyntet är framme & hela huset är damsuget & damtorkat! Det är alltid så härligt såhär dan innan julafton.

Dessutom tror jag att jag kommer att få måånga paket imorron. För här  kan du kolla om du har varit snäll i år! Och jag kikade & tomten svarade;

Ditt Namn: Erika Elisabet Klang
Jultomten svarar: Du är ju alltid snäll

Mohohaha. Fast åt andra sidan kommer det att bli jobbigt. Julafton är alltid såå HIMLA lång. Man vaknar tidigt bara för att det är julafton. Sedan dröjer det jättelänge innan det blir mat & kalle anka ni vet. & sen äter föräldrarna + resten av de vuxna typarna 4 timmar till & man bara väntar & väntar.
Men till slut när äntligen ska öppna sina paket så går det så himla fort eftersom det knappt är några längre ;o. Dessutom blir man aldrig  helt nöjd. Det blir iallafalll inte jag! Och efter julklapparna då. Ja då var det slut ..
Egentligen är det så onödigt .
Men vafan, tradition.
Nej nu ska jag inte sitta här & förstöra den heliga julstämningen jag ändå lyckats skapa här i hemmet.

Nej men, Chao, ska gå och göra ögon på mina snygga maripangrisar nu. Ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: