erikaklang

JULDAGEN

Kategori: ERIKA/KLANG

En liten tradition som våran familj & mina kusiners är att vi åker skridskor på juldagen.
Såhär såg det ut idag då vi åkte på Hillesjön. Tyvärr kunde inte mam följa med på grund av att hon är sjuk.


image232

Jag & Sanna

image233

Axel, Jag , Sanna , Ola & Anette. Pappa bakom kameran..

image234

Sanna & haha Jag .

image235

Jag , ( som äger er alla på skridskor!! ) & sanna .


Jag spelade faktiskt rinkbandy förut.. Eller bandy . Vad man nu vill kalla det.
Bara det att jag åker verkligen inte utan hjälm mer!  Förra året då jag, pappa & axel åkte så var vi helt själv på testebo & åkte tidigt på morgonen. Så började det snöregna lite då frös det, så det blev knottrigt på isen. & jag körde på åkte baklänges & hade mig men så "halkade" jag & slog huvudet i isen..  Jag fick hjärnskakning & migrän.. Bara det att det ända som hjälper för mig mot migrän är att sova .. & det får man ju inte om man har hjärnskakning. Det var nästan det värsta jag vart med om ;) :O
Nåja , nu gäller hjälmen 24/7.  
haha .

Jag ska nu fixa mig lite, för kl 3 ska vi till mormor på mat ;) Mmm.
 jag lovar er en outfit senare. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: