erikaklang

Helgen.

Kategori: ERIKA/KLANG

jaa , jag tänkte vell sammanfatta lite om helgen, jag har liksom inte haft tid att sitta vid datorn så myket ..

Fredag:  Jag gick i skolan på dagen som vanligt, efter den så följde jag med ida hem :) vi åt mellis & lussebullar. Sedan kollade vi på desperate som ida inte hade sett & sen så packade hon sina saker så åkte vi hem till mig & åt middag. Senare på kvällen gick vi till britta & mös. Vi bakade rischokad & kollade på idol . Fan va skönt att Andreas åkte ut ! :D , alla skrek rakt ut , så happy .   jag älskade när amanda sjöng hallelujah !



åh , !! <3

På kvällen när jag & ida gick hem till mig igen så kollade vi på klockan & såg att den var 23.59 ! , så vi stannade & tog fram tomteblossen vi hade med oss & tände dom så stod vi där på gatan & såg precis när det blev 00.00 & 1 DECEMBER :D . så himla mysigt .

Lördag & december :DDD : Ida & jag hade ställt klockan på 9,00 för vi var bara tvugna att se julkalendern ;) så vi gick upp & kikade, sen åt vi frukost & efter det gick vi såklart & lade oss igen :)  vi mös länge i sägen & byggne snögrottor av täckena x) ida är så söt <3.  Vid kl 14.00 gick vi till britta för vi skulle på glöggparty ;) Supermysigt & hon hade fixat så mycket ..  Kokat knäck & handlat en massa . Sen väntade vi på emma & medans så kollade vi på film . Som man bäddar ...  Den är faktiskt ganska kul! :) Men sen så kom emma & vi satt oss vid brodet med jul musik & drack glögg & julmust & åt pepparkakor , knäck & godis :)
Senare gick vi hem till mig , ida åkte hem för hon skulle jobba idag .. men britta & emma var kvar . så väntade dom på mig medans jag åt middag & sen gick vi hem till britta igen . Sanna kom & vi kollade på tv & sådant.
jag gick hem ganska tidigt igår efter som vi har match idag :D

Söndag:  FÖRSTA ADVENT! .
image168

jag behövde inte ställa klockan idag för jag vaknade av mig själv 10 i 9 ;'D . haha
kikade på julkalendern (jag måste! , det är tradition för mig & jag kan ju inte bryta det )   & sen gick jag ner & åt frukost . Risgrynsgröt :D Åh jag känner sån julstämning ! älskar december.
Jag ska nog bara ta det lite lugnt idag, iallafall tills matchen ! , jag är så jävla taggad!, & jävligt nervös :oo
vet inte hur jag ska klara mig !
aja , är ruggit pepp också ! förfan vad vi ska krossa ! ahhhhhhhrrrwwww!
önska mig lycka till bara så går det bra! ;)

ha en bra dag & första advent ! ♥

Kommentarer

  • Sussie säger:

    jag har gjort den :)

    2007-12-02 | 14:17:19
    Bloggadress: http://Smootie.blogg.se
  • Sussie säger:

    Jag vill helst inte att du tar den efterosm jag gjort den själv :)

    2007-12-02 | 14:30:07
    Bloggadress: http://Smootie.blogg.se
  • Ida säger:

    svar: Ja det var jobbigt, men till slut var de klara :P

    Hon gjorde den där låten så jäkla bra..!

    2007-12-02 | 15:14:40
    Bloggadress: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här: