erikaklang

CHEESECAKE

Kategori: ERIKA/KLANG

Jag har precis stoppat i mig ännu mera fika & gotti. Cheesecake. Men det är ju det godaste jag vet som man kan fika på, & det är ju trots allt jul ! ;)

image242
En sådan här ska det vara! Med digestive kex uppepå & i botten..

Inte sådan här:
image243

Den har bara en massa konstigt i botten, som kliar i min hals ;O
Den typen är det oftast som säljs på caféer & sånt.. Tycker det är synd. För jag måste alltid baka min egen cheesecake när jag ska ha en sån som jag vill ha .. & oftast när jag bakar så vill jag ha fikat på direkten för att jag är sugen för stunden liksom. Och cheesecaken måste stå i frysen typ 7-8 h innan den ska serveras. Hmm
Eller om man inte orkar baka så gör man som jag gjorde & önskar sig en i födelsedags present. Och jag fick en också av ida ! haha .tackar&bockar!

Alltså dumpa kli-kakan !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: