erikaklang

MÅNDAG//2012/05/07

Kategori: ERIKA/KLANG



Hade det sjukt trevligt hos nilsson i lördags och Slick levererade det också. Timmarna gick ofattbart fort och helt plötsligt var det färdig-dansat och cheesedags. Skönade mig med adam, nordin och thegel påväg hem till adam. Sedan slog det slint i huvudet på grabben min och jag fick somna själv i sängen medan han sov på toagolvet. haha. Var såklart in och förevigade det ögonblicket och tur var det då han inte trodde på det själv att han hade sovit där.

Mötte upp melin på stan för lunch runt 12 och sedan åkte han på fotboll och jag och adam hem till mig och hängde lite och lät dagen rulla på på skönaste sätt utan någon jobbig ansträngning. När adam åkte iväg på träning vid 4 satte jag fart med rummet. Skruvade ihop en till garderob och fixade så nu är rummet näst intill klart. Smådetaljerna kommer ju eftersom. Avslutade sedan kvällen med att adam kom igen och lite tvhäng innan vi somnade.

Blev i vanlig ordning väckt av förmedlingen som skickade iväg mig på jobb. Behövligt! Nu hade jag tänkt försöka hinna plugga innan maten och hockeyn och allt vad kvällen har att erbjuda. Hej. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: