erikaklang

TOG/STUDDEN/FÖR/ANDRA/GÅNGEN

Kategori: ERIKA/KLANG

Hade lätt min näst bästa kväll i hela mitt liv i fredags!

Fixade blommor på förmiddagen och vid halv 1 åkte jag med familjen mot Polhemskolan för att se både kusinen och grabben springa ut på trappan. Många grattis, kramar, blommor och saker att hänga runt halsen delades ut och sån lycka som fanns där på skolgården är svårt att beskriva. Tittade på paraden och lite bilåkande innan vi begav oss hemåt. Var tvungen att mellanlanda hemma innan jag åkte vidare till kusinen. Kände för ett klädbyte för att komma i rätt form till kvällen. Sliten jeanskjol kändes mer som mig än den kornblå klänningen jag bar på dagen.

Väl hemma hos kusinen hängdes det, skrattades och dracks medan vi väntade på att Sanna skulle komma skrikandes på bilen. När hon anlänt åt jag mig mätt och drack lite till medan paket öppnades. När Sanna sedan skulle åka iväg för att möta upp klassen åkte jag vidare hem till adam och hans släkt. Fick skjuts av skönaste ponta och lyckades lura med mig nordin dit. Hon var sjukt tveksam till en början men nu tackar hon mig nå sjukt att hon fick följa med.


från idas instagram

Redan här var vi sjukt lyckliga då vi fick åka i samma öppna bil som pontas brorsa åkt med efter att han sprungit ut. Björkrisen satt kvar till och med.

När vi kommit fram till adam drog vi en presenterar runda och sen var vi som hemma. Eftersom både Adam och kussen går i samma klass och 9383 andra vi brukar hänga med så ville vi ju såklart vara där när flaket kom. Dessutom kom Adams kusins flak samtidigt och stämningen var på topp! Riktigt trevligt hade vi.


Jag och ida väntar på flaken, från pontas instagram.

När det sedan var dags att åka vidare fick vi förfrågan om att hänga med på Sannas och Adams flak. Gissa liksom hur högt lyckometern var på då?! Det var ju fan det bästa man någonsin gjort liksom så jag, ida och ponta bara skuttade på och gick inte av förrän långt in på natten när allt var slut. Att få vara med där, dansa på flaket i solen, sjunga med till bra musik med kanonljud, att ha en mössa på sig igen, komma till studenmottagningar osv slår ju förfan allt! Sjukt tacksam är man ju.


från min instagram

Skönaste klassen, tack TE3ID för den näst bästa dagen i mitt liv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: