erikaklang

TIS/ONS

Kategori: ERIKA/KLANG



Den här bilden kan man hitta på Gefle Dagblad, lokaltidningens hemsida, och ska tydligen föreställa Adam. Studenterna hade vattenkrig idag och han hoppade i fontänen han. Eller knuffades i kanske. Var där och kikade ett tag med godin innan vi lunchade på stan. Höll oss på lagomt avstånd för att undvika att bli blöt.

I måndags efter brännbollen sprang jag och ida på stan en sväng för att uträtta lite ärenden. Köpte present, saker att hänga runt halsen och kort osv tills på fredag när dom springer ut. Efter middagen åkte jag, mamma och brorsan till hemlingby för att springa några kilometer i spåret och köra lite styrka.

Tittade i min gamla studentmösse-låda och hittade massa pengar som jag bara slängt ner där innan jag åkte till Norge och som sedan glömts bort. Tog då igår en sväng till banken och växlade in lite och gick sedan vidare till Friskis för att köra ett svettigt gym-pass. På kvällen mötte jag upp några fina damer för lite alkohol, skratt och studentminnen på Brända innan några tog en svängom på slick för att kolla läget bland alla studenter. Dansade mig svettig, käkade en cheese och somnade sedan i mannens famn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: