erikaklang

HELA/VECKAN

Kategori: ERIKA/KLANG




Sorry guys, en hel vecka sen sist ungefär. Har inte haft någon inspiration. Kanske kommer vara såhär fattigt på inlägg ett tag men sen så tror jag nog att jag kommer igång igen. Brukar vara så. Bestämmer jag mig för att ta en paus slutar det alltid med att jag saknar att skriva av mig så mycket att jag snart är igång med bloggandet igen.

Har iallafall varit ledig hela den här veckan från jobb. Skönt men också jobbigt. Långtråkigt och sen blir det ju mindre pengar som rullar in. Hoppas på att det kommer igång nästa vecka.

Har istället gymmat varje dag den här veckan, tagit promenader, lirat innebandy 3 dagar med fys och gjort ett och ett annat skivstångspass på friskis. Har den skönaste träningsvärken just nu. Underbart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: