erikaklang

DE/SENASTE/DAGARNA

Kategori: ERIKA/KLANG


Tittade på den bästa och sjukaste snowboardfilm jag sett. Blev äckligt sugen på stå på ett par skidor. ÅRE i april är iallafall inbokat.



Hade match i Falun förra fredagen. Kussen glömde handduk och fick lösa det på bästa sätt. haha.


Gjorde en beställning från bodystore.com. Fick hem lite nödvändiga grejer. Ricinoljan där ska göra att håret växer snabbare. Söker ni lite får ni se många före och efter bilder på girls som har testat. Har inte börjat med det där än men jag meddelar er då.


Gjorde lördagsäventyr med andra släkten min och sen hamnade jag här, ätandes korv.


Hade löparträning med tjejerna från laget i Hemlingbybacken. I slutet av timmen när jag löpt upp till toppen och mjölksyran bränt sönder benen kände jag dom inte från midjan och ner. Det var alldeles ljust framför ögonen och man hade spyan i halsgropen. Hur bra mår man inte efter ett sånt pass? Man somnar oerhört gott på kvällen sen. Älskar att ta ut mig till maxgränsen ibland.



Favoriten just nu. Brett Dennen – Ain't No Reason


Lunch på Heartbreak.


Mös med brorsan hela dagen igår eftersom han var ledig. Gymmade på förmiddagen och runt 4 lirade jag innebandy med några brudar.


Vi lagade American Pancakes till lunch. Mums!

Nu måste jag sätta igång med packningen. Kiss.

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Gud vad smarrigt! I morgon blir det American Pancakes här också till brunch :)



    Vill du förresten ha fler besökare till din blogg?!

    Gå med på de här två sidorna (om du inte redan är medlem förstås):

    1. http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=jenung

    2. http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=jenung



    Både fungerar likadant, att öka dina besökare till din blogg:

    1. Du blir medlem helt gratis och får en egen länk att sätta som din startsida i din webbläsare eller en startsida du kan gå in på när du själv vill.

    2. När du sen startar denna sidan kommer du att se en slumpvis vald bloggsida från någon annan medlem.

    På samma sätt kommer din egen hemsida att visas för andra medlemmar.

    3. När du har sett 3st andra medlemsidor kommer din egen sida att visas 2 gånger.



    Så för var tredje blogg du besöker får du själv 2 besökare till din egna blogg.

    Jag är med på båda och tycker dem fungerar jättebra.



    Hoppas du får en fin dag! Krams, Jenny

    2011-11-04 | 10:28:00
    Bloggadress: http://avogueidea.blogg.se/

Kommentera inlägget här: