erikaklang

LIVSNJUTAREN

Kategori: ERIKA/KLANG


modellbloggen

Fan vad jag har det bra! Har precis blivit serverad lite lunch. Pasta, köttbullar, soltorkade tomater, pesto osv. Nu ligger jag i solstolen på baksidan, lyssnar på musik och dricker Solo Sitron. Som fanta lemon. Oerhört gott. Har ån bara några steg bort att svalka mig i också. Lite senare slår jag två flugor i en smäll och gör saker som jag inte gjort på hela sommaren. Cyklar alltså till Strömvallen för att se på fotboll. Ser fram emot det! Det är en jävla skillnad på hur mycket fotbollstittande det blivit den här sommaren jämfört med förra. Har inte sett en enda match i år. Inte i verkligheten och inte på tv och inte på internet. Det närmsta jag kommit är att ha gått till en tom arena och att ha sett michael och adrian spela med barnen på hotelllet.. Sjukt. Förra sommaren var det fasen VM och jag såg vvaaaarenda match. Det spelade ingen roll vilka lag som spelade. Missade jag en match på grund av jobb såg jag till att spela in den och såg den direkt när jag kom hem. Jag bodde på sportbladet.se, följde fotbollsbibeln slaviskt och förde protokoll. Text-TV och jag var bästisar också. Sen var det ju en vecka med gothia-cup också. MAximal fotbollsupplevelse den veckan. Aja, såg sjukt mycket fotboll då iallafall. Nu ska jag gå och ta mig ett dopp. Kyss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: