erikaklang

IGÅR/TISDAG//IDAG/ONSDAG

Kategori: ERIKA/KLANG



Drog på mig kängorna från dinsko, de waxade jeansen från hm, tröjan från weekday, kappan från bokbok, väskan från scorett, mössan från hm, halsbandet från lindex och halsduken från farmor och begav mig ner mot stan igår. Gjorde ett besök på Försäkringskassan och lämnade in lite papper som skulle skickas iväg och mötte sedan upp bror när han slutat skolan. Hade lite kvalitetstid tillsammans och shoppade klart alla julklappar till årets julklappsbyte. Jag fick med mig en härlig till mig själv också, men den öppnas såklart på julafton! Hade stuga när vi kom hem också och slog in våra byten så nu är allt klart. Har bara 3 till julklappar sedan är jag färdig för iår.

Idag och imorgon är jobbdagar. Börjar halv 3 idag och 10 imorgon bitti så det finns plats för fina sovmorgnar iallafall. Jobbar på Göransson Arena med julbordet där sörrni. Nu ska jag stryka servetrisskjortan, hörs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: