erikaklang

KUNGLIG/DAG/PÅ/SITT/SÄTT

Kategori: ERIKA/KLANG



hela min fredagskväll bestod av uppsatsskrivning. fifan. och jay är i final i idol och jag är nöjd. käkade sushi igår så det skulle ge mig mer kraft att skriva. en halvtimme innan det var för sent, alltså halv 12, skickade jag in uppsaten. utan att vara nöjd. fy. vaknade nio och trodde jag liksom tajmade in bra med julkalendern men icke. sätter på tvn och hör: - Missa inte nästa avsnitt av Hotell Gyllene Knorren. jäklarns. kikade på svtplay istället. åt väärldens godaste mjuka tunnbröd från östers närlivs (kungaffär) imorse vilket gav en bra start på dagen. lite nutella på dom och det blev en jävligt bra dag. spelade spel på datorn hela morgonen. övningskörde till kaaaozz-köpis, checkade in massa teknikprylar hehehe, blev upphämtad av anna och åkte till s-viken för match. åkte hem med en vinst och avslutade kvällen med så mycket bättre. lär säga att tompa var bäst idag. fick höra några fina ord idag också. det gillar vi. imorgon promenerar jag till mormor för att genomföra det årliga pepparkaksbaket. älskar traditioner. december är traditionernas månad. skulle kunna skriva ett hel inlägg med tusen rader om traditioner som jag älskar att göra år för år. älskar att skapa nya också. börjar bli jobbigt att leva upp till alla nu. Nämen godnatt för ikväll guys. kiss.

Kommentarer

  • Pyret säger:

    Hej!



    Här är jag, Pyret, med min helt nya hemsida.

    Jag medverkar i långfilmen "Hotell Gyllene Knorren" men tyvärr inte i julkalendern. Filmen kommer i februari 2011 och är i samma koncept som julkalendern.

    Kika in till mig vetja!



    /Pyret

    2010-12-05 | 16:15:37
    Bloggadress: http://minigrisen-pyret.se

Kommentera inlägget här: