erikaklang

MÅNDAG 23/9-09 22:35

Kategori: ERIKA/KLANG


kate moss

Har vart i stockhom hela dagen och sprungit omkring som en galning. Visst blev det lite saker ändå. Till exempel något som jag har tänkt att köpa i två år och äntligen kommit till skott med. Fint. Jag upptäckte också att jag har ont i den där knölen på bakhuvudet, ni vet. Bara för att jag badade igår och använde den som krok för att hålla mig ovanför ytan. Jag var ju så satans trött så jag bara gled ner. Att bero på trött så ska jag krypa ner nu. Faktiskt. Trött som en gul järv efter en sådan här dag och imorgon ska jag pumpa musten ur benen igen, fast i skidbacken såklart. Puss.

Kommentarer

  • johanna säger:

    vilken bra bild på dig erika! när du sitter i badkaret och spelar en truddilutt :D pussssss

    2009-02-24 | 11:22:46
  • Anonym säger:

    vad har du köpt? :) puss

    2009-02-24 | 22:48:08
  • erika säger:

    sv; haha johanna. jag tyckte jag fick till det ganska bra ;)

    2009-02-25 | 17:47:44
    Bloggadress: http://erikaklang.blogg.se/

Kommentera inlägget här: