erikaklang

Alltiallo inlägg måndag

Kategori: ERIKA/KLANG


Bild från seriepremiärs matchen mot hofors. Matilda, Emma, Jag, Sandra.



Äntligen hemma. Jag har varit borta och igång hela dagen. När jag väl kommit hem från skolan och s så åt jag bara en snabbis sedan har jag och ida knackat dörr. Fiifan. Salami-jävlar.  Inte en typ i hela stan tycker om salami tydligen. Vi som säljer 3 smaker till och med. Dessutom gör dom reklam för deras lättsålda salami. Vilket bullshit. Och kallt som satan är det ute om det skulle intressera herrskapet.  Men det värsta för dagen var när jag satt på stan och väntade på bussen hem så satt jag bredvid en tant. Först så hörde jag hur det knastrade och mumsades bredvid mig så jag kollade dit. Så sitter tanten där och knaprar på en dajmglass. Hur schysst är det. Sugen och hungrig som jag var satt jag där och pinades bredvid henne i 15 min. Hon var en jävel på att äta sakta också..   äh, det här inlägget blev bara dumt, argt och surt. Postar bilderna i ett nytt inlägg så blir det hela lite trevligare. Puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: