erikaklang

Det bara strömmar in, det kommer aldrig ut. Jag vrider mig i plågor, kan det aldrig ta slut?

Kategori: ERIKA/KLANG

Jag körde på en musik vecka, förra veckan. Jag spelade olika skivor varje dag, med olika artister och genre varje gång. Det resulterade till hocketdunk på måndagen, mellanstadiepop med darin på tisdagen, punk med ebba grön på onsdagen, svensk nostalgi med magnus uggla på tordagen och sen kunde jag inte hålla mig ifrån de allra bästa, The kooks på fredagen. Vilken avslutning på veckan! 
Det var verkligen riktigt roligt att gå igenom gamla cd-hyllan. Allt från britney spears och backstreetboys till guns n' roses och ac/dc. Jo, precis. Jag är verkligen en allätare. Fast ac/dc. Mja. ingen höjdare om jag ska vara ärlig. Men såklart, det funkar ibland.

Nu ska jag dra mig vidare hem till Ida för en tjejkväll med kladdkaka och snygg-brad i Troja. Puss. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: