erikaklang

FÖRSTA ADVENT

Kategori: ERIKA/KLANG

Det är söndag idag och första advent ju för tusan! Julstämmningen spritter i kroppen ungefär. Jag har inte skrivit på tre dagar. jesus. Men jag har haft prov och massa annat för mig.

I fredags firade vi Ida Dossan Nordin med presenter, mat, fika och mys. Dock fyllde hon i september men ja, väntar man på något gott väntar man aldrig för länge. eller hur? I går kom Ida, Emma och Lööke hit och vi kollade på bilder från "kalaset", åt godis och chips, satt vid datorn, tv och mös. Underbart.  Snart ska jag på match mot Furuvik. Har faktiskt glömt att skriva om de två sista matcherna, men nu lovar jag, det blir alla tre efter den här! Men nu, some pics from idas party. 


by;rebb

Ida är en av mina finaste vänner! Tusan så underbar!

Kommentarer

  • idanilsson säger:

    så jävla underdunderbar!! :D <3

    2008-11-30 | 14:25:33
  • idanilsson säger:

    måste lägga till: du med!! :D

    2008-11-30 | 14:28:23
  • johanna säger:

    haha jaa finsate, jag vet några som är dina fulaste, kolla bara på bild 3 :O

    2008-12-01 | 17:06:22
    Bloggadress: http://looket.blogg.se/
  • erika säger:

    aldrig löööke du är också en av de finaste! ;)

    2008-12-01 | 21:40:21
    Bloggadress: http://erikaklang.blogg.se/

Kommentera inlägget här: