erikaklang

I LOVE MY BODY

Kategori: ERIKA/KLANG

SOLEN SKINER, ÄNTLIGEN!
Dock är det bara 16 grader men det jobbar sig uppåt.
Jag vet det. Ja, måndag är vad det är & det är väl inte det bästa.
Dagen var väl rätt så tråkigt, men jag fick reda på att Eva sätter
M på mig i Sv. Skönt. Hon har väl funderat på det sen i 8:an men
nu kommer hon äntligen till skott med det. Fegis!
Lämnade in teknik uppsattsen & daniel blev riktigt imponerat.
Mohohaha, skrytblogg.

Och hörrni, jag har bestämt mig för en riktigt nyttig vecka.
Jag vet jag kommer klara det. Det kommer att gå som en dans.
No problem, inge godis, fika snack kalla det vad du vill. Inte ens glass.
Inget småätande, läsk, saft, inget vitt bröd.. bara mängder av kolhydrater,
vitaminer, grovtbröd, motion osv. Dessutom har jag egen träning nu så
jag ska ut och springa.
Och skärp er nu, det här har verkligen inget med utseende fixering,
vikt ångest och sånt skit att göra. verkligen inte! Jag bara fick för mig det.
Jag åt nämligen bara massa snusk i helgen, chips, godis, popcorn
max, läsk i mängder. fika fika hela tiden. Just därför. det blev för mycket.

Beach 2008, shit. släng dig i väggen. vad tusan ska man hålla på så för. 
små nätta flickor som håller på att klaga sig över hur himla tjock dom är!
Sluta upp! , det är fint med lite hull här och var, kurvor. killar gillart.
Fråga nästan vem som helst. Om det är nån kille som säger nått annat
så vet jag inte vad han tänker med?! den/dom killarna är helt enkelt värdelös.
Jag gillar mitt lilla hull på magen. Trivs med det helt enkelt.
Vad gör det om hundra år?
Hull på magen, tjocka lår, små bröst(?), (gå men i våran plattaplankan klubb, haha)
tjocka armar, inte vet jag alla era komplex.
Vad gör det ?
var nöjd med er själva & eran kropp.
Ni får mycket bättre självförtroende då. Kolla er i spegeln bara. Vackert!

Kolla bara här (<-- länk) ni få se. Det skrämmer mig verkligen! Stackars flicka!
Kolla vad naturlig & fin hon är innan.

Det sista jag säger nu är, trivs med ditt hull!  






Kommentarer

  • Anonym säger:

    HULL !?!?! inte viktberoende ??

    du är HUR SMAL SOM HELST. Hur fan tänker du,?=(

    2008-05-20 | 20:59:38

Kommentera inlägget här: