erikaklang

Get it clear

Kategori: ERIKA/KLANG

Solen skiner fortfarande& de lovar faktiskt varmt väder till helgen. Underbart.
Underbart var det i skolan idag också. Först hade vi syslöjd & jag blev klar med kjol nr.2
Den kommer ni nog att få se så småning om. Efteråt hade vi idrott. Gullmaria höll i den
och vi gjorde massa arbets/sammarbets/staffet övningar. Det var kul. Sedan hade vi bild
och jag är snart klar med mitt självporträtt .. Eller jag hittade ingen bra bild på mig nu
som jag kunde rita av så jag tog en från mina bästa dagar. Då jag var fem år, hahah
När man var 5 var väl härligt. Vilken tid! Efter lunchen skulle vi på teater. Alla nior i
hela gävle. Så man träffade en hel del kända personer allt. Det är alltid kul.
Teatern var väl bra. Ni kanske har sett den?. "Don't forget to kiss your mother goodbye"
heter den. Rolig då & då också.
Nu sitter jag här, väntar på något livstecken, dricker smoothie & funderar.
Ciao!


© sophomore


erikas4

Kommentarer


Kommentera inlägget här: