erikaklang

Lördag

Kategori: ERIKA/KLANG

Jag hann inte skriva något igår, ber om ursäkt för det!
Jag var med ida och ida hela kvällen igår, kollade på talang och ondskan (som vi för övrigt kollar på i skolan också), spelade spel & umgicks.
Vi hade iallafall tävling igår på tekniken om vems raket som var bäst, dock vann inte vi, men vi vann första pris för bäst design!


den var riktigt snygg! mina gamla tejpar, med kaniner & hamstrar på. hah

Den där dikten jag pratade om får vi ta en annan dag. Jag har fullt upp idag nämligen.
Jag måste, duscha, handla, packa, åka ner på stan, åka & kolla på bil till avslutningsmiddagen, skicka alla bilderna från rakettälingen till daniel min lärare, måste sy,  jag ska spela minigolf, jag ska grilla hos micke, vi ska ut till smörnäs och massa massa mer. Så jag kommer inte ha tid att sitta här något mer på hela dagen. Inte imorgon heller för vi ska sova över i smörnäs. Det är hela spaniengänget. Men jag skriver så fort jag har kommit hem.
Ha en bra dag, nu lär jag sätta fart! Hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: