erikaklang

Summerfresh.

Kategori:

Det känns som att jag skulle behöva lite nytt sommarfräscht i garderoben.
Åker dock på en liten tur tll uppsala på lördag med mamma.
Fast först och främst så är det skolavslutningsskor jag ska hitta.
hmm, kanske en klänning eller något annat chekt också till avslutningsmiddagen.
annars så skulle jag vilja ha :

• En lång klänning likt den här. eller nått liknande. fast med lite mer gladafäger.
• Skor i långa rader, helst gladiator. Men också några riktigt spexade. och nån med färg.  och några enkla & snygga. kanske till och med nån med sailorstyle på! massssor!
• Fräscha sommar t-shirtar. Som monki är en hejjare på! Speciellt den rosa, röd oranga, underbar! sida 2 högst upp i vänstra hörnet.
• Bikini. har spanat in några på hm, eller någon helt annan. Återstår att se. Problemt är att jag är för kräsen..
• Jumpsuit/playsuit. Åtminstånde någon. Fast det beror på hur de sitter på förstås.

Listan kan göras lång..
Dessutom skulla jag vilja fylla år idag,
maj känns som en bra månad. 21 maj hmm, grattis douglas.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: