erikaklang

Show your love

Kategori: ERIKA/KLANG

huahua på vädret, skoldagen var lång & jag redovisade på svenskan. Det gick bra.
Kameran är still not fixad så jag kan faktiskt berätta vad som bars idag, höhö.
• Überturkosa strumpbyxor, hemma gjort svart kjol, längre vit lite transparent t-shirt, en grå kofta & vita skor.
Till det hade jag en drös med armand, såklart med lite turkosa stenar i . Snittsigt.
Dessutom har jag hittat en ny favorit t-shirt idag i skolan. Iallafall dagens favorit. Som blir simon sandmans!
Klicka för att stänga bilden
hur snygg är den inte, va?! jag är avundsjuk.  ni ska se den i verkligheten, på en manskropp. ohhja!
ni hittar simons blogg här!

nu ska jag åka ner på stan för att möta upp mamma, så ska vi kolla på lite saker. Bla till skolavslutningen m.m.
Adiós!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: