erikaklang

SHOPPING

Kategori: SHOPPING

nu blir jag galen igen, kameran asså. åh
tänkte att jag skulle lägga in bilder på sakerna jag köpte idag  men men, jag får väl skjuta upp det då, som allt annat när inget stämmer. det innebär också att glasögonen som jag hittade inte heller kan visas vilket är synd. Jag diggar dom.
Jag & mamma var iallafall & shoppade från kl.11.00 till 18 nån gång.
Inga bilder så jag berättar väl istället.

° tyg & resår band till kjol
° nivea summer glow
° fåtölj till rummet
° kudde (kan behövas efter spanjoren min)
° stövlar
° två linnen från Bik Bok, ett tonat & ett blått
° BH
° sen köpte mamma en sjal också som jag tänker låna. en mysig med starka färger.

tror det var allt :) hoppas att det ordnar sig med kameran. annars så får ni nog se det på inom en snar framtid.

Kommentarer

  • idanilsson säger:

    du jag har inte hittat ett skit till skolavslutningen så jag känner att jag ligger långt efter alla andra ... :/

    2008-05-02 | 22:07:09

Kommentera inlägget här: