erikaklang

Onsdag.

Kategori: ERIKA/KLANG

Först vill jag tacka för hjälpen med headern tack!

Sedan måste jag säga att det har vart riktigt dåligt med updatering på bloggen.
Jag har inte haft varken tid eller ork. Vi har ju trots allt lov. Vilket är underbart.
Men idag tänkte jag att jag ska vara en duktig bloggerska. Updatera oftare &
med förhoppningsvis lite intressant information..

Jag kan börja med att berätta att jag hittade riktigt fina fynd i utklädningslådan i stugan.
De kommer väl att synnas på min kropp nån gång framöver.
Funderar också på att åka ner på stan efter lunch sisådär & kika lite.
Jag är helt fast vid solglasögon, glajjor, solisar. kalla det vad du vill.
Hoppas på att komma hem med ett par från stan idag.
Då kan ni kanske få se min samling av dom. haha

Om jag nu åker ner föresten, jag ska ändå ner på stan imorgon & klippa mig.
Underbart ska det bli. Det är så skönt att bli lite ompysslad sådär.
När de tvättar & blåser håret, håller på med det överhuvudtaget.
Sedan har jag ju världens bästa frisör. Mmm. Anna-Karin.
Funderar på att göra något kul/annorlunda. Men mitt hår växer ju knappast fort asså!
+ att det är så oerhört tunnt.
Vi kom överäns sist om att odla på det lite. Jag har haft uppklippt tidigare men försöker
faktiskt få ut raka längder. Blir tjockare nere vid topparna då också. 
Lugg har jag också haft, men odlar på den också. Jag har verkligen hopplös hår.
Men  det är ju trist att odla. Har ni några ideer?

S
edan vill jag berömma er för att ni har kommit igång med kommenterandet.
Endel av er iallafall. Fortsätt så! :)

Nu ska jag vara lite duktig-skolflicka & göra mina läxor som jag fått till nästa vecka
då jag åker till ÅRE. Gör dom hällre nu på lovet än att sitta med dom där.

Så ah en bra dag!
/e

Kommentarer


Kommentera inlägget här: