erikaklang

Now i can fly

Kategori: ERIKA/KLANG

image560
 joseph szabo


Är hemma från stugan nu.
En lång skön solig helg med mycket mat & godis m.m (:O)
Har åkt masor med pulki & spelat GH .
Men jag måste medge att jag suger.. så jag mottager inget erbjudande om match! hah
Gick låångt på isen också..
Hörde av min kusin Sanna att det hade snöat nått oerhört här i Gävle.
Så när vi kom hem var det bara att plocka fram spadarna.
Det var minst 30-40 cm snö på hela uppfarten.
+ den hemska vall kanten från plogbilen.
Efteråt åkte jag & handlade med far & såg till att der blev tacos till middag.
Supergott efter den äckliga påskmaten. Uh.
Köpte även granat äpple + nyponsoppa . Det är gott.
Nu ska jag kika på tv igen. Skriver mer antingen senare eller imorgon.
/e

Kommentarer


Kommentera inlägget här: