erikaklang

Många vatten ska rinna under broar innan jag glömmer dig

Kategori: ERIKA/KLANG


På våran gård. Himla fin tycker jag.
--

Nu glider jag iväg norrut mot stugan min. Fast inte så värst mycket precis men till Järvsö iallafall. Det är så himla mysigt där. Vi har liksom både berg, skog, sjö och ängar på samma ställe. Vilar från datorn men kameran åker med iallafall. Bara jag kommer ihåg att ta fram den. Hoppas på bra väder gör jag iallafall. Orkar inte sitta inne och spela GH hela helgen, bada ska jag göra. Åka däck efter båten osv.

Här får ni lite musik att lyssna på medans jag är borta.

Black Kids - I'm Not Gonna Teach Your Boyfriend
Veronica Maggio - Stopp
Johnossi - Man most dance
Babyshambles - Fuck forever
Those dancing days - Run Run 
Jonas Brothers - S.O.S

Puss.

Kommentarer

  • Rebecka säger:

    Gud vad mysigt, raring. Njut.

    2008-07-18 | 23:45:14
    Bloggadress: http://stylefile.devote.se
  • Little Peaché säger:

    Sv: Vilken underbar komplimang och beskrivning! Jag blir så lycklig! Tack så hemskt mycket lilla hjärtat!



    Kram på dig och ha en underbar helg!

    2008-07-19 | 09:59:54
    Bloggadress: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: