erikaklang

Avisavisavissjuk

Kategori: ERIKA/KLANG

Efter en till dags målande och jag kommmit hem från Adrian ( för att informera den otroligt nyfika allmänheten kan jag säga er att Adrian och jag är bara kompisar, inget mer än så. Det har nämligen frågats och undras om den saken)
så har jag suttit här och läst bloggar. Blivit glad och lycklig så det sprudlar i hela kroppen men också himla avundsjuk. Ojoj, Karoline-fashonflash. Vilken strålande kvinna. Hon ger mig all den inspiration jag vill ha idag. Jag blev iallafall kär i denna vackra salighet till kavaj som hon har. Med guldknappar och allt!



Ska ner på stan en stund imorgon tror jag för att söka efter den.  Kika in henne här!

Nu när jag ändå pratar om avundsjuka så kolla in Sandra! Hon är i NY med Henrik!!!! Ni vet han snygga! som är med i ondskan! ack ack. Avis avis avis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: