erikaklang

Strömsbro IF - Hofors IBK

Kategori: ERIKA/KLANG

viktigt match. serieledning. oviktigt resultat.
piss hofors. bondar. landet. 45 min. rätt ut i tomma intet.
viktigt. tagga. tagga.
1. 0-1
2. 2-4
3. OVIKTIGT JÄVLA SKIT.

hatar. oviktigt resultat.
7 fucking 3.
hatar. hofors.
går om..
het hall. coolt. mörk. liten jävla.
feigsar. division 3. coolt.
division 3 spelare.
mot rent. totalt rent 92 lag. + 2 st 93.
coolt. toppa laget. toppa laget.
dagen är förstörd.
kvällen.
helgen.
veckan.
lovet.
måndaden.
serien.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYHHHHHHHHHHHHHHH.
ut och flyga. far & flyg.
känsla. känsla.
pung hofors.

4. inte värd att bära 4. mitt nummer. far åt.

björn gustafsson. ikväll.
helar min dag. en gnutta.
emma hjälper till.
emma sova här.
jag. glad. kanske. försöker.
ont. i magen. i huvudet.

grinar . grinar. grinar floder.
typ.

idiot inlägg. du ångrar redan att du läst det. slöseri. med tid. med ork.
jag ångrar. onödigt inlägg. idiot inlägg.
svett svett sv1.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHhhhHhHHhhsg
förlåt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: