erikaklang

If you think it's time to fucking rock

Kategori: ERIKA/KLANG


Igår satt jag och klippte och klistrade hela eftermiddagen. Jag piggade till både almenackan
och min anteckningsbok. Anteckningsboken ska jag bara ha hemma i och för sig. Den är
mer för att skriva ner outfits idéer, sy idéer, tankar osv osv. En bok för allt. Almenackan har jag
då i skolan. Den var så trist så det var verkligen nödvändigt. Anteckningsboken blev himla
mörk av sig så jag gjorde almenackan i färg. Färg färg färg. Yves Sant Laurent fick en heders
plats i hörnet också, guldknappen, Marc by marc jacobs lika så, och såklart snygga Agyness! 
Fint. Nu ska jag gör läxa. Vi har hur mycket matte och engelska som helst.
Puss.

Kommentarer

  • idanilsson säger:

    va snyggt det blev :D . du är så uppfinningsrik erika :P

    2008-08-31 | 14:09:02
  • erika säger:

    idanilsson: haha, nörd ;)

    2008-08-31 | 19:05:59
    Bloggadress: http://erikaklang.blogg.se/
  • Marris säger:

    riktigt gulliga ideer gosan : )

    2008-09-01 | 18:05:10
  • Jessica säger:

    Vad tycker du om blogg.se's nya hemsida?

    2008-09-01 | 18:07:58
    Bloggadress: http://silverstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: