erikaklang

Ida Ida Ida Ida hjärtegull.

Kategori: ERIKA/KLANG

Vad tusan! En geting stack mig nyss. Utan anledning liksom. Schysst! Det liksom steker, bränner, klias, svider över hela låret. Och låret dessutom, varför där? Känner mig förlamad. Faktiskt ett av det ondaste stick jag fått. och stick har jag fått! Så många att jag tappat räkningen. Han högg till när jag satt och åt den lymmeln. Utan ljud eller minsta rörelse  högg han till. Aouch. Igenom jeansen också! Taggen satt kvar. getingen död på golvet, rätt åt han. Jag är förbannad.

Till sak. Skulle säga att jag cyklar iväg på fystränning nu. Efteråt ska jag packa mig vidare till Ida. Gumman min har varit ifrån mig på tok för länge! Det blir nog ingen cityfest idag inte. Ganska trist de första dagarna. Emma och kanske Maria gör oss sällskap. Chao, hörs imorgon.

-06
Bild: Jag och Ida på väg hem från cf för två år sedan. Då var min cykel alldeles rosa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: