erikaklang

ONE MORE TIME NOW

Kategori: ERIKA/KLANG




Elsa & william


Just så ska mina barn heta, jag vet det.
Elsa är världens finaste, gulligaste, bästa namn på min bebbe.
Det kan inte bli bättre. Nu är det ju inte såhär att jag kommer att ändra mig.
Icke, jag har tänkt det länge nu!
Inte så som man gjorde när man var liten & bestämde namn på barnen sina.
Jag kommer inte ens ihåg dom. Det gjorde jag inte då heller. Om jag bestämde mig för ett namn så hade jag glömt bort det dagen efter. Suck liksom. Jag skrev till & med att mina barn skulle heta Elsa & William i min uppsats i skolan då vi skulle skriva om våran framtid. Som att jag satt när jag var 40 år & tänkte tillbaka på allt som hänt under mitt liv. Elsa & William. Erika, Okänd karl, William & Elsa. Perfekt.
Om jag inte får någon tjej då?
Det struntar jag i, då skaffar jag bara fler tills det blir en tjej om det nu ska få bli hela 10 st.
Fast då blir det ju problem med killnamnen istället. Nej jag ska ha en tjej.
Ni ska allt få se!
sen så blir det ju lika som elsa Hosk kom jag på. oh hon är vacker

Nu ska jag ta mig ett päron & ett glas mjölk. Imorgon kör jag på min sjömansstil. Tänker på sommar då.
Om 2 h & 37 min är det måndag igen & ytterligare en ny vecka. Men skönt är det, för vi har temavecka hela nästa vecka.
Hörs imorgon, godnattpussen.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: