erikaklang

More than words can say

Kategori: ERIKA/KLANG

Ja, det blev något av dagen till slut iallafall.
Jag tog min promenad, (som jag sa så blev lite av upptäcksfärd) 
gjorde mina läxor osv osv.
Farmor kom & bjussade på lite kasch, hon är underbar min farmor.
Nu har vi ätit middag & allt ät frid & fröjd.
Tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder från min prommis.

image611
Först gick jag ut till ett fågelutkikstorn, det låg mitt ute i ingenstans typ. Och då är frågan vad
det är för konstig tjej som går till ett torn mitt bland nowhere.

image612

Eftersom det ligger precis vid vattnet var det ungefär som myr & där jag gick med mina
converse & hoppade omkring. Glad blev jag då jag fann en "brygga" att gå på. Så jag tog rast.

image613

Lade mig ner , sen pimpade jag bilden lite ;) Det ser allt lite creepy ut.

image614

Efteråt fick jag då hålla mig till pinnar, cute.

image615
Kunde inte hålla mig för att nästan drutta i vattnet heller. Som vanligt .

image616
vackert.

image617

Satt också på en brygga efter vägen & solade lite. Jag bara längtade efter att sitta där med
bara fötter & ben, t-shirt & kjol. Kärlek

image618
Eller låg & solade, slumrade till & när jag vaknade såg jag detta vackra. Härligt var ordet.

image619
När jag ändå nästan var hemma tänkte jag att jag kunde gå där jag jämt lekte som liten.
Så såg jag trappan & kom ihåg massor av grejjer. Kojan jag & en kompis gjorde m.m m.m
Tycker att trappan är jättefin, mitt ute i naturen. Det är såhär att det har legat en jättestor
herrgård just där vi bor för många många år sedan. Därför är det massor av trappor & grind
stolpar kvar. Lite nostalgi över det hela.

image620

Till sist så hittade jag vitsippor som jag plockade & nog med hem till mor.

Jag kan ju säga att dagen gick över förväntningarna. Jag trodde det skulle bli en trök dag.
En seg söndag. Icke.
Nu sitter jag till & med & gottar i mig massor av godis. På en söndag! (händer inte ofta)
Men det är bara för att min kära far kom hem från Frankrike i fredags & hade massor av godis
med sig hem. En hel kasse till bara mig.
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: