erikaklang

Blommor, musik & glass

Kategori: ERIKA/KLANG

Blogg.se är inte att lita på på kvällarna, jag försöker & föröker i timmar men det går så segt & man kommer nästan aldrig in. aja. Datorn över huvudtaget var inte att lita på igår.

Tänkte iallafall först berätta om gårdagen, eller ja, det har jag ju typ gjort men om stan som jag traskade runt på i min ensamhet & njöt. Åkte ner kl.12 med min vackra cykel  & så gick jag omkring & kikade på allt möjligt.
Jag köpte mig äntligen en body från Gina Tricot, har letat storlek ett bra tag nu.
Sedan, bara för att solen äntligen sken på min näsa & att det var ett par hemskt trevliga musikanter på stadens torg så gick jag & blev mammas drömflicka. haha . Jag köpte med mig ett par hemskt fina vita tulpaner till henne.
Det var så otroligt mtsigt på stan & jag såg folk gå omkring och äta på glass så fick jag den där underbara känslan i kroppen så. aa :)  det var vackert.

image604

Kommentarer


Kommentera inlägget här: