erikaklang

STUDIES , I hate it.

Kategori: ERIKA/KLANG

förlåt för att jag inte skrev igår , hade så himla mycket plugg att göra ! , & för det första hade jag träning & den kan jag bara inte missa, blir deperat då ;'o sen plugg plugg no , åh jusst no också , det hemskaste , det värstaste att plugga , om ögat & örat & alla sinnena ... sen dessutom var det ju grey´s KAN INTE MISSAS , pluggade i reklamen men då blir man ju så nyfiken på vad det var för reklam , men det är ju bara när man verkligen inte ska kolla ,annars är det übertrist med reklam . 
men provet gick vell ganska bra ändå, det kan jag inte säga något om .
ikväll är det plugg plugg plugg matte istället ,  har prov i det imorgon :/ , jag som inte ens har räknat ut kapitlet en :oo  ÅH  .  sen har jag tagit hem bildmappen som jag måste jobba på ..
pluggkväll i kväll igen då .. men det är ju iallafall fredag imorgon :D

måste räkna lite nu , ha det bra , hoppas så mycket bättre än vad jag har ! 
/erika <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: