erikaklang

POLHEM & KÖPIS

Kategori: ERIKA/KLANG

Började denna söndags morgon på polhem. Det var sån här dag då man får sälja sina gamla grejjer. Vi blev faktiskt av med allt vi hade . Ett par slalomskidor, 2 slalompjäxor, ett par längdskidor & stavar , 2 hockey hjälmar, 1 slalomhjälm, skridskor & hockey benskydd. Allt blev sålt först förutom mina gamla benskydd .. Asså jag har inte spelat hockey utan spelade bandy ett tag :) De skrev jag gratis på, så var det en liten kille som såg att det stod gratis på dom så blev han skit glad & sken upp som en sol , sen sprang han & hämtade sin mamma . Åhh , gulliga pojken ! han var så glad! .
Aja , efter polhem åkte jag & mamma till valbo köpcentrum & kikade lite .. Köpte Julklapp till mamí & papí , pekade ut lite jag ville ha till jul & födelsedag & så köpte jag en mössa från h&m.

När vi kom hem gjorde jag engelska bok recentionen som skulle vara klar imorron.
Men det går inte att koppa på något typ. Boken var ändå så usel satt .. The twits hette den. Handlar typ om ett idiot par som aldrig tvättar sig, gör fågelpajer & hatar barn. De spelar en massa trick på varandra också .. Typ maskar i spagettin & ögon i ölen m.m . Sen typ en dag åker de till stan för att köpa gevär & då hittar typ några apor & en fågel på något trick för att hämnas på dem ,. herregud vilken dålig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: