erikaklang

match, match, match ...

Kategori: ERIKA/KLANG

Att kolla på match är faktiskt det enda jag gjort idag ungefär ;p
Jag vaknade, åt frukost & fixade mig .Sedan kom Emmas familj och hämtade mig och så åkte vi till emils (emmas brorsa) match. Men när vi kom dit var det ingen match för motståndarna hade inte fått informationen om att matchen var flyttad så de spelade en träningsmatch mot varandra. Men vi sprang emellan ishallen & innebandy hallen & kollade på innnebandy också.
Efter emils "match" så var vi tvungen att vänta på att de skulle duscha m.m innan vi kunde åka hem . Följde med hem till dem & emil hade hemkunskaps läxa så han lagade lasagne till oss. Han som inte ens kan laga nudlar själv :p fast det tog ju ett jävla tag men gott blev det :D faktiskt godare än vad pappas är ;)  haha
Pappa kom & hämtade mig hos Emma, sedan åkte vi till valbo-sportis och kikade på min tränares match . De mötte min förra tränare som nu bor i typ falun..
Men Valbo förlorade med 3-5.
Kom hem åt , & pluggade lite matte .
Nu kollar jag på Sandor / Ida .  den är faktiskt bra, har sett den flera gånger men ändå . Jag har läst boken också jaja . ointressant .

mmen .. Sorry har ingen dagens idag . har inte haft för mig att knäppa kort .
Men jag kan ju berätta typ då ..
Skor- Converse
Raggsockor - Mormor á la special.
tights (dubbel of course, var ju på hockey ) - gina
tunika - gina
lång tjock tröja- gina
sjal - någon affär i bollnäs
jacka - everest
& tillslut mössa - svea .
har ju haft på mig ytterkläder hela dagen typ , haha

Näe , nu ska jag hämta lite fika mamma gjort iordning & sedan fortsätta att kolla på s/i :)
bye / e.

Little Hell´s har återvändit ..    OOHHYEES  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: