erikaklang

MYSIGA PROMENADER I inget VINTERLAND..

Kategori: ERIKA/KLANG

Mja, det blev inte en precis "bra" nattsömn. Med andra ord en väldigt kort en. Jag satt & ugglade framför datorn ett ganska bra tag faktiskt. Men jag vaknade av att fonen ringde vid 9 , hmmmm. 
Men  tillsist när jag hade ätit frukost, fixat mig, klätt på mig o.s.v så kom Emma & Sanna.
- & jag fick ett par byxor av sally :)
Vi tog en prommis ända till stan ifrån strömsbro. Men det var inte ett dugg jobbigt faktiskt. Mer skönt på nått vis. ja, vi gick in till stan för att kika hur rean låg till här i Gävle. Men nejdå, det fanns inget alls som jag ville ha! Lite besviken blev jag vell allt, men med tanke på gårdagens shopping så kan jag ju inte klaga! Det blev ju ändå en hel del. Jag måste spara in lite pengar nu ;)

Nu på kvällen kolllade jag, sanna & emma på Ensam hemma 4. Men jag måste ju säga att det är den sämsta Ensam hemma filmen tycker jag! Eller ?
Sen spelade vi in sjätte sinnet också, som vi kollar på nån annan mer passande dag.

Take care.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: