erikaklang

STUDENTVECKAN//MÅNDAG

Kategori: ERIKA/KLANG


emma, ida och lööke på ferre hos hansson efter brännbollen innan efterfesten på goya.


victor som stålmannen


ida som den sexigaste catwoman på brännbollen och batman-lööke.



eftersom vi har så mycket pengar köpte hem massa pizza till hansson. alla slut på 3 min.


tessan och hanna


hallååå


satan vad jag hade sprungit här. ligger död mellan raderna.. först glömde jag mobilen hos hansson så jag var tvungen att rusa tillbaka. när jag var tillbaka vid busshålssplatsen kom jag på att jag hade glömt kameran också. bara att dra en löp till. usch. och när bussen sedan kom fick jag sitta själv på övre delen med massa bygg-hulliganer medans klassen var nedanför. lätt att handskas med dem själv när de sjunger borgis-tattare.. efter att sedan ha blivit nedbrottad av dem på stan blev de snäll. jag bjöd på munspary och de släppte in mig långt fram i kön till goya. bästisar nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: