erikaklang

Kissing the love he gave away

Kategori: ERIKA/KLANG

Först så träffades vi som kunde i Boulongern, en park,  för att spela minigolf. Vi var 9 pers av 16, Jag, Ida, Rebecka, Julia , Malin, Simon, Micke, Gustav & Elias. Elias vann allt men jag var bäst av tjejerna (!) 
Sedan åke vi till micke (inte Malin) & grillade & hade jättemysigt. Jag och idaåt kyckling, pommes & tzatsiki. Mums! Efter det åkte vi vidare ut till smörnäs, då vi fick sitta 4 pers i bakluckan. stjärten värkte. När vi var framme så packade vi in allt i en liten stuga där, fixade lite & kollade runt, vi jagade får m.m
Sedan mer mot kvällen paddlade vi kanot. Vi paddlade ut till en liten ö, som förövrigt blev vår egen ö, eggön så kallad ( det ligger en egen liten historia bakom det)  & där grillade vi mashmallows, pratade & umgicks & hade allmänt mysigt ni vet. Sedan paddlade vi tillbaka vid halv 2. Vi gick in i stugan & bäddade . Sedan mysade vi lite, pratade, jagade mygg osv. Fick knappt en blund på hela natten, men 10000 myggbett det har jag. 
På söndagen så gick vi upp vid 9 eller nått, åt frukost & tog ett morgondopp. Härligt. Sedan drog vi ut på en tur igen med kanoterna. Vi paddlade & lade oss mitt på sjön & solade.

Vi gick i land på en ö & lekte rövare typ. Sedan hittade vi en toalett som någon hade byggt där innan oss, med rester till & med! sedan paddlade vi lite mera & solade & sedan tillbaka. Då så badade vi & solade. m.m & vid 4 kom vi hem. Det var lite tungt faktiskt, det var så härligt därborta & man kände att man hade levt till 100% hela tiden & verkligen tagit vara på helgen.

Och inatt har jag inte sovit något heller för mina förbannade ben har kliat så värst. Jag tror jag ska testa ett litet skönhets tips som jag har hittat, om det funkar så kan jag ju visa er sedan.

haha, ingen hade kamera, alla trodde att alla andra skulle ha med sig. ha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: