erikaklang

MENINGSLÖST

Kategori: ERIKA/KLANG



 Hej alla fina! Klockan är rätt mycket men ändå tidigt för att vara en utgång här nere. Men med tanke på att det är onsdag så är den rätt sen. Sitter här och käkar ICAs yoghurt med special k medans jag försöker varva ner lite. Har precis kommit innanför dörren efter en cykeltur  i regn. Har haft en sjukt kul kväll med tjejerna på kårens eftersläpp av sittningen, men nu värker fötterna helt sanslöst. Vi alla samlades hos mig och drack lite vin tillsammans och paratade strunt innan vi cyklade vidare.

Igår sprang jag, Annie och Frida runt på stan i fyra timmar. Gjorde så mycket av Malmö som vi orkade med innan vi kollapsade. Dock kom jag bara hem med en kofta, men nog har jag spanat ut lite saker allt! Får väl se hur det blir med det. Love.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: