erikaklang

GRÖNA/VECKAN

Kategori: ERIKA/KLANG

 

 

Igår var det avslut på Urbana Studenters lilla egna nollningsvecka. Adam gick på sittningen men jag skippade den. Hade en egen liten "sittning" med tjejerna jag kommit närmast. Frida, Annie, Thea och jag åt thai-mat, drack vin, delade med oss av våra livshistorier, provade kläder och målade naglarna. Tog oss sedan en vinglig cykeltur med öl-stafett in till Lilla Torg och Klubb F. Dansade, shottade, snackade, hänge, hinkade öl osv. Boysen på bilden är Henke och Andreas som går i min klass. De var så tjusiga i kostym! Tjejerna och jag stängde stället och dansade bland skurhinkar innan vi till sist vid kl. 4 gick därifrån. Adam hade köpt mat så sa farväl till tjejerna och satt oss på en bänk och käkade innan cykeln rullade hem. Somnade runt kl. 5 igår då vi tyckte att det var en ypperlig idé att bada lite först.

Idag hinkas det iskall cola samtidigt som vi ser ikapp idol. Nu blir det brunch innan vi ska försöka göra stan lite. Har inte hunnit med det än. Ha en bra lördag, hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: