erikaklang

VECKAN/SOM/GÅTT

Kategori: ERIKA/KLANG


Måste börja med den här lilla rackaren. Lätt min favoritbild just nu! Tittar på den varje morgon för att bli glad och skickar den till vänner för att muntra upp. Så mycket glädje i denna bild!


Detta var vad jag och tjejerna gjorde förra helgen. En riktigt bra paus i shoppingen.


Så sjukt vackert och berörande. Bästa Kristian! Vila i frid.


Har haft det oerhört hektiskt i skolan nu på slutet så igår drog vi ihop några från klassen och firade att vi var klara med redovisningarna. Tjejerna och jag började här hemma hos mig med middag, fixade oss inför kvällen och drack några glas vin. Fick också tre tjejer till från klassen på besök innan vi tog cyklarna till Kårhuset för skönt öl-häng. Vi var väl kanske 12 från klassen. Mycket trevligt!


Fina Kajsis.
Blev kvar på kåren ett tag innan vi vid 11 drog vidare för att "klubba". Snurrade runt hela stan, jag vet inte hur många varv. Besökte så många ställen. Bästa var irish-coffeen jag köpte på ett litet hak. Sjukt god och perfekt för min hals. Snurrade tills klockan slog 3, då gled jag hem och kröp ner bredvid Adam.


Firandet varade inte så länge för idag fanns det måsten igen. En ny uppgift att lämna in idag. Vaknade av söt-tjejernas sms. Bestämde oss för att bruncha och göra uppgiften tillsammans.


Blev en enkel sådan men vad ska man göra när man är student? Blev sjukt god dock. Bakis och härliga mös vi ett tag innan jag cyklade hemåt.
 
Känns som söndag idag så det är sjukt härligt att veta att man har 3 dagar till "ledigt" innan det är måndag igen. Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: