erikaklang

NU/KAN/DU/FÅ/MIG/SÅ/LÄTT

Kategori: ERIKA/KLANG

Jag och Adam stack ner till Göteborg en onsdag i juni för en liten minisemester. Åkte efter jobbet och stannade i Alingsås för övernattning i bilen. När vi vaknade tidigt på torsdagsmorgonen leta vi oss lite frukost och åkte sedan hem till min pappas moster Majlis som bor där nere. Bodde hos henne de två första nätterna medan vi hade kul om dagarna. Rände på stan, träffade min fina vän Ida som numera bor där nere över en lunch, åkte till Ullared och freeport outlet, åt massor av god mat och bara njöt av att vara ledig.

På lördagen var det dags, den stora händelsen! HÅKAN HELLSTRÖM PÅ SLOTTSKOGSVALLEN. Kan i princip börja grina bara av att tänka på hur magiskt det var den kvällen. Är liksom kär i händelsen. Vår vän Jonna har också flyttat till Göteborg, så tillsammans med henne och min kusin och Malin som båda bor i Norge, såg vi världens bästa artist och människa. Natten efter konserten sov vi alla 5 i Jonnas 1a innan det på söndagen var dags att bege sig hemåt mot Gävle. Tänkte bjuda på lite mobilbilder också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: