erikaklang

LÅÅÅÅG/SUMMERING

Kategori: ERIKA/KLANG

Som ni märker sker det inte många knop här just nu. Lust-till-att-blogga-barometern ligger på 0.. Synd men sant. Det var fasen 24 april som jag skrev en liten rad sist, också då om att det var länge sen. Ack ack. Men för att åter igen uppdatera lite då..

Jag har framför allt rustat i mitt rum så nu är det ljust och fint. Väggarna är målade, golvet är bytt, möbleringen är ny och det känns fräsht i rummet igen. Styrde ihop en utgång i lördags för en vecka sen. Min stjärnsyster Maja fyllde 20 och det firades stort! Hängde också lite på högskolan tidigare på dagen för att knåpa ihop en uppsats som skulle lämnas in. Det där med utgång gjorde man ju igen på måndagen då det vankades sista april. Grillade med brudarna och festade lite här hemma hos mig innan vi åkte in till stan för att köra några danssteg på le gutch. Skönt att det gamla haffar-stället börjar jobba sig uppåt igen.

Sedan var det dags för en ny vecka, ny månad och nya tag. Skönt att börja den med en kort mjukstart. Jobbade ons, tors och fre, varvade detta med att plugga lite till, träna med kussen så ofta det passade och hängde med adam på sen-kvällarna.

Igår åkte vi ner ett helt brakgäng till stockholm för att ännu en gång kika på idolerna, LMFAO. Kaoset vi möttes av när vi kom fram till Grönan var obeskrivligt. Av 12 personer var vi 4 som kom in. Yey. Dörrarna låstes bakom sannas rygg och inga mer kom in i parken. Sjukt. Dom började även på utsatt tid, (vilket band har någonsin gjort det??), så vi missade introt och någon mer låt i början. Otroligt synd. Nog för att dom alltid levererar och är mina kungar, men det var inte riktigt lika bra som förra gången! Medelåldern låg nog på 14 år, vädret var dåligt och det gick dessutom inte att njuta till fullo när ens finaste vänner missar är kvar på utsidan och missar allt. Tråkigt! Tur att man fått sett dom en gång innan! Så lycklig som jag var då, har jag nog aldrig varit!



Ikväll ska bästa Nilsson firas iallafall! Med dunder och brak dessutom. Vågar knappt tänka på hur natten kommer sluta.. Börjar nu med att ta en dusch och käka lite så drar jag iväg sen.

Jag njuter av mitt liv till max, hoppas ni gör det också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: